LOUS. BACK TO THE ROOTS, ARE YOU?

14362604_1088545087881243_4131735194426810796_o
14372306_1088542654548153_8676114808189819633_o
14409521_1088543794548039_2661577567212462053_o
14435021_1088545161214569_5797840875182563438_o
14440639_1088542921214793_858312618613603112_n

Kampania wizerunkowa kolekcji ROOTS to historia o tym, co żyje w każdym z nas. Znane czy nieznane, oswojone czy też nie, w każdym jest coś do odkrycia. Życie w harmonii z naturą to jeden z najważniejszych motywów w kolekcjach LOUS. W podmiejskich trawach i łąkach, na słońcu, wietrze, oddychając pełną piersią w ciszy przyrody zaczynamy słyszeć siebie naprawdę. Wracamy do korzeni.

Nową ambasadorką marki została Malwina Wędzikowska – wizjonerka, stylistka, kostiumograf odpowiedzialna między innymi za kreacje w dużych produkcji telewizyjnych, takich jak Dancing With The Stars, The Voice Of Poland czy Top Model.

„Dla mnie Malwina to przede wszystkim kobieta w pełni zintegrowana ze sobą – mówi Sylwia Antoszkiewicz, dyrektor kreatywna marki. – Nie boi się stawiać sobie ważnych pytań, szuka odpowiedzi, nie ma w niej zgody na fałsz. Praca z nią to obcowanie z czystą, bardzo silną energią”.

Nasza fascynacja polskimi dzikimi kwiatami przypadkowo splata się z imieniem Malwiny. Malwy to piękne kwiaty, rosną dziko, mogą być hodowane jako kwiaty ozdobne, a ich płatki mają leczniczą moc.

„Praca z LOUS przy kampanii była dla mnie osobistym powrotem do siebie, do mojej kobiecości, zmysłowości, kreatywności i intuicji” – powiedziała Malwina po zdjęciach.

Autorką zdjęć jest Iga Drobisz, rocznik 1991. Mimo młodego wieku ma na swoim koncie współpracę z takimi magazynami jak L’Officiel, Marie Claire, Rolling Stone, Amica czy Wysokie Obcasy, a to tylko niektóre z nich. Iga jest samoukiem – eksperymentuje z fotografią od trzynastego roku życia, a jej pierwsza autorska wystawa odbyła się tego lata.

„Marzyłam o współpracy z Igą od dawna. Trudno nam było zgrać kalendarze, Iga pracuje głównie za granicą. Czekałyśmy prawie dwa lata, ale było warto!”- mówi Sylwia Antoszkiewicz. – „Sposób w jaki Iga pracuje z modelką i światłem jest dla mnie odkryciem. Nigdy wcześniej nie widziałam takiej wymiany”.

Dla Igi współpraca z LOUS to również powrót do korzeni. To jej pierwsza kampania w rodzimym kraju.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *