O NAS

LOUS. What's your story?

LOUS powstał w 2012 r. w Warszawie z inicjatywy projektantki, producentki i stylistki Sylwii Antoszkiewicz - CEO i dyrektor kreatywnej marki.
Twórczyni LOUS jest odpowiedzialna za projektowanie, produkcję i stylizację, a także biznesowe zaplecze marki, która w trzy lata stała się synonimem komfortu, funkcjonalności i wielkomiejskiego stylu. To jedna z niewielu polskich projektantek z wykształceniem w zakresie kostiumografii, marketingu, handlu zagranicznego i zarządzania modą. Prywatnie jest wyznawczynią filozofii miejskiego Zen i kolekcjonerką sukulentów.

Kolekcje LOUS są odzwierciedleniem fascynacji projektantki charyzmatycznymi i silnymi kobietami – Tildą Swinton, Cate Blanchett czy Fridą Kahlo. Stawiając w centrum świata współczesną kobietę, LOUS stał się synonimem funkcjonalności, prostoty i wierności własnemu stylowi.

Ale LOUS to nie tylko moda, to przede wszystkim sposób na życie. Dlatego też misją marki jest celebracja codziennych rytuałów i szukanie Zen w wielkim mieście.

LOUS to kolekcje sezonowe oraz stale dostępne w sprzedaży bestsellery, czyli kolekcja ELEMENTS.


13.2k
skrojonych metrów tkanin
4.2k
fanów na Instagramie
18.4k
Fanów na Facebooku

Aktualności

Nagrody i wyróżnienia

//Nagroda Elle.pl - HUSH Selected 2013
//Duma Przedsiębiorcy 2013 - spot TV Idea Bank x LOUS


Tam, gdzie mieszkam, na dalekiej północy Szkocji, kwestia światła jest centralną osią każdego dnia.
Tilda Swinton
Jeśli mówisz, że możesz to znaczy, że możesz. Jeśli mówisz, że nie możesz, to znaczy, że nie możesz. Zatem wybierz.
Koan Zen
Prostota jest szczytem wyrafinowania.
Leonardo da Vinci